Favs

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

I'm a Dreamer..

Η ωραιότερη ανάμνηση μου: Η γνωριμία μας..Η μεγαλύτερη λύπη μου: Η απόσταση μεταξύ μας..Η μεγαλύτερη ελπίδα μου: Ένα μήνυμα σου..Το πιο τρελό μου όνειρο: Να ήσουν εδώ  <3




Πόσο μου λείπεις..
Πόσο σε σκέφτομαι..
Πως κρατιέμαι να μη στείλω...

Δεν είναι εύκολο.. 
Όλα αυτά που νιώθω για σένα..
Να μη μπορώ να στα πω...
Να μην είσαι εδώ να στα πω..κοιτάζοντας τα ματάκια σου...
Να μη ξέρω τι θα γίνει.. 
Αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω..
Στη τελευταία φορά που σε είδα..
Θα άλλαζα ένα μόνο πράγμα. 
Θα σε αγκάλιαζα. Δυνατά.
Για να καταλάβεις...
Μήπως κατάφερνα να κολλήσω μερικά κομμάτια σου..

Ένα πράγμα θέλω. Να ήσουν εδώ. Μονάχα αυτό.
 Να σε είχα στην αγκαλιά μου.

Τι ωραία που θα ένιωθα..
Τι ωραία που θα ένιωθα να μπορούσα να στα πω όλα αυτά..


You don't know,how lovely you are.. <3

2 σχόλια: