Favs

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Ένα βράδυ που γύρισαν οι δαίμονες μου..

http://youtu.be/Vaha0_2D6Hk


Μου λείπεις γιατί..
Σε θέλω γιατί..
Με κάνεις να τρέμω από φόβο μη σε χάσω..
πριν σε ξεπεράσω..

Μα είσαι δικός μου και πάντα θα είσαι..
Και ας είσαι κοντά μου και ας μην είσαι..
Ψάχνω τρόπο μες τα όνειρα μου..
Λίγο πριν σε χάσω να σε φέρω κοντά μου..
Να σου δείξω πως τα χω χαμένα..
για να σε σώσω..να σε σώσω από μένα..
Πως να σε σώσω από μένα..?


Φοβάμαι.. φοβάμαι να σε χάσω.. 
Φοβάμαι πως θα γυρίσεις και θα μου πεις ότι είμαστε φίλοι..
Πως δεν θα γίνουμε κάτι παραπάνω από αυτό.
Και δε λέω ότι δεν θέλω.. 
Λέω απλά ότι θέλω να είσαι κάτι παραπάνω από φίλος μου..
Θέλω να είσαι και φίλος μου, και έρωτας μου..
Να είσαι το όνειρο που ευχόμουν να δω.. να ζήσω..
Να είσαι εδώ να μου θυμίζεις πως να ονειρεύομαι όταν φοβάμαι..
Πως να αγαπώ όταν πονάω..
Να είσαι εδώ να μου θυμίζεις.. πως να νιώθω.
Όπως μου θύμισες εκείνη τη μέρα που σε ερωτεύτηκα.
Να με παίρνεις αγκαλιά και να κολλάς τα ραγισμένα μου κομμάτια.
Να παίρνεις τα σύννεφα από τη καρδιά και από τη ψυχή μου..
με ένα σου βλέμμα..ένα χαμόγελο..μια αγκαλιά σου.. 
Να με γεμίζεις όταν νιώθω ένα κενό μέσα μου..
Να μου θυμίζεις όλα αυτά που μου θύμισες.
Όλα αυτά που προσπαθώ να μη ξεχάσω όσο είσαι μακρυά. 
Υπάρχουν στιγμές που νιώθω ξανά μόνη.. 
Υπάρχουν στιγμές που φοβάμαι.. και το μόνο που θέλω είναι να είσαι εδώ να διώχνεις αυτές τις σκοτεινές στιγμές μακρυά. 
Μέχρι να καταφέρω μια μέρα με τη βοήθεια σου,να τις διώξω για πάντα αυτές τις σκιές. 
Έζησα χρόνια με αυτές τις σκιές.. και μέχρι να έρθεις, είχα καταφέρει να τις διώξω αρκετά μακρυά μου..όμως πάντα βρίσκουν στιγμές που είμαι ευάλωτη και ξαναγυρνάνε. Όταν ήρθες όμως τις έδιωξες ακόμα πιο μακρυά από ότι είχα καταφέρει. Όμως γυρνάνε γιατί πλέον έχω φοβίες που δεν είχα πριν.. Όπως το να σε χάσω. Το να μη σε έχω. Το να μη νιώθω. Πριν έρθεις δε ένιωθα ,και έτσι δε φοβόμουν τίποτα από αυτά.. Πόσο θέλω να μείνεις δίπλα μου σε όλα αυτά..

Όμως αν δε θέλεις..θα βρω τον τρόπο να σε σώσω από μένα.
Αρκεί να μη περιμένεις. Μη μου το πεις τελευταία στιγμή..
Σε παρακαλώ αν δε θες να μείνεις.. Αν δε με θες.. Να μου το πεις κατευθείαν μόλις νιώσεις ότι δε θες. Και χωρίς υπεκφυγές. 
Ειλικρινά,χύμα,στα ίσια. Για να βρω το τρόπο μέχρι να γυρίσεις να σε σώσω από μένα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου