Favs

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

24 Νοεμβρίου 2014

https://www.youtube.com/watch?v=UVTFNtBHfWw

"Νόμιζα πως πια είχα χαθεί, στο σκοτεινό μονοπάτι..
Μου έδειξες πως να πιστέψω ξανά..ο παράδεισος πως υπάρχει"

Είσαι το πρώτο άτομο που σκέφτομαι όταν ξυπνάω..και το τελευταίο πριν κοιμηθώ..Κοιμάμαι με το όνομα σου στα χείλη μου..και με τη μορφή σου στα μάτια μου. Υπάρχουν πολλά πράγματα που δε μπορώ να κάνω. Όμως αυτά που μπορώ να κάνω είναι πιο σημαντικά. Μπορώ να είμαι εδώ όταν με χρειαστείς.. ή όταν απλά θελήσεις να μιλήσεις με κάποιον.. Μπορώ να περιμένω.. Γιατί είσαι εσύ..και κανείς άλλος. Γιατί σε θέλω. Όπως είσαι. Όπως θες εσύ να είσαι. Αρκεί να με θες.. και να θες μόνο εμένα.
Είμαι ερωτευμένη μαζί σου..και όταν νιώθεις έτσι, όταν αγαπάς ένα άτομο.. κάνεις τα πάντα να μη το πληγώσεις. Ακόμα και αν αυτό σημαίνει να πληγώσεις τον εαυτό σου. Και ξέρω ότι μπορεί να φάω τα μούτρα μου..αλλά δε μπορώ να το ελέγξω..φοβάμαι αλλά δε με νοιάζει ταυτόχρονα. Βαρέθηκα να κρατάω μέσα μου αυτά που νιώθω. Τα κρατούσα για πολλά χρόνια. Βαρέθηκα να φοβάμαι. Μου θύμισες πως είναι να ονειρεύομαι ξανά.. Και για αυτό και για πολλά άλλα σε ευχαριστώ.

Ευχαριστώ το Θεό που σε γνώρισα. Ευχαριστώ το Θεό που υπάρχεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου